Жыл сайын Астықты белсенді тасымалдау кезеңінде вагондар айналымы тиімді тасымалдаудың маңызды факторына айналады. Вагондар айналымының қысқаруы бір паркке бір кезеңде астықтың көп мөлшерін тасымалдауға мүмкіндік береді.
Алайда, бүгінгі таңда айналымдағы жағдай айтарлықтай нашарлады. Мәселен, егер 2019 жылы орташа айналым 22,2 тәулікті құраса, 2021 жылдың бірінші жартыжылдығында орташа айналым 32,0 тәулікті құрады, яғни 44% — ға өсті. Бұл жоспарланған егінді тасымалдау үшін 44% көбірек парк қажет болады дегенді білдіреді және, тиісінше, операторлардың шығындары 44% өседі. Сонымен қатар, клиентке нормативтік айналым негізінде тасымалдау құны шығарылады.
Бұдан басқа, вагон айналымы мерзімінің ұлғаюы астық тасымалдау үшін Парктің көп мөлшерін қамту қажеттілігіне алып келеді, ал әрбір қосымша вагон жөндеуге, күтіп-ұстауға және жалға алуға қосымша шығынтар талап етіледі.
Барлық жүк жөнелтушілердің назарын нормативтен тыс бос іркіліске жол бермеу мақсатында тиеу және түсіру уақытын бақылау қажеттігіне аударуға тырысамыз,