«Астық Транс» АҚ басталған маусымға орай тасығыштар паркін толық дайындады. Меншікті паркке барлық қажетті деполық және, ағымдағы жөндеу жұмыстары жүргізілді. Бұдан басқа, компания есебінен «Қазтеміртранс"АҚ-нан жалға алынған 1305 вагонға жоспарлы деполық жөндеу жүргізілуде. Қазақстандық астықты тасымалдауды қамтамасыз ету үшін
2021–2022 жж. ағымдағы маусымда қазақстандық нарықта астық тасығыштар паркі өткен
Қазақстанда 2021 жылы дәнді және майлы дақылдардың түсімі соңғы 10 жылда ең төмен болды, бұл тиісінше жаңа маркетингтік Маусымда дәнді дақылдар экспортының көлеміне және
Алайда, паркті өткен жылдан кем емес мөлшерлемеде ұстауға және биылғы жылы түсімнің төмен болуына қарамастан, соңғы жылдары теріс үрдіске ие вагондар айналымы сияқты көрсеткіш қазақстандық астықты үздіксіз тасымалдауды қамтамасыз ету үшін қосымша паркті ұстау қажеттілігіне алып келеді. Вагондардың айналым мерзімі ұлғаяды, жүктерді жеткізу және вагондарды қайтару мерзімдері артады, бұл сол парк санымен астықтың аз мөлшерін аударуға болатындығына әкеледі. Бұл қосымша паркті ұтымсыз ұстауға, вагон операторларының кірістілігін қысқартуға, оларға қызмет көрсетуге арналған шығыстардың ұлғаюына,
«Астық Транс» АҚ бұрын өзіне алған міндеттемелерге сәйкес ішкі тасымалдарға ең төменгі тарифтерді сақтайтынын және жыл соңына дейін оларды өзгертуді жоспарламайтынын атап өткен жөн. Экспорттық
Жаңа маркетингтік маусымның барлық қиындықтарына қарамастан, Қоғам өз клиенттерінің ниеттестігіне үміттенеді және трейдерлерді қазақстандық паркте тасымалдауды жүзеге асыруға шақырады, бұл қазақстандық астық тасығыштар паркін сақтау және ұлғайту үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді, осылайша осы нарықтағы тұрақтылықты және астық нарығына және астық тасымалдау нарығына қатысушы басқа елдерден тәуелсіз қалыпты сақтайды.