Жаңа маусымда егін жинау қиын жағдайда маңызды міндеттердің бірі – түпкілікті сатып алушыларға астықты тиімді сақтау және сату.
Нарықтың барлық қатысушыларының ынтымақтастығы күрделі логистикалық процестің негізі болып табылады. Өкінішке орай, соңғы жылдары «ҚТЖ» ҰК» АҚ және көрші елдердің басқа да т/ж әкімшіліктерінің желісі бойынша қозғалыс процесінің баяулауы байқалады. Әлемдік тауар айналымының үрдістері жол жүру уақытын қысқартуға ұмтылатын жағдайларда бізде өткен ғасырдың нормативтері де орындалмайды.
Сонымен, 2022 жылы экспорттық бағыттардағы қозғалыстың орташа жылдамдығы 148 км/сағ, ал 2023 жылы 200 км/сағ норматив кезінде 129 км/сағ құрады. Бұл ретте 2022 жылғы 4-тоқсанда және 2023 жылғы 1-тоқсанда экспорттық тасымалдарды жаппай маршруттау жүзеге асырылды, бұл вагондардың қозғалысын жеделдетуге мүмкіндік берді.
Ішкі тасымалдар 2022 жылы 155 км/сағ, ал 2023 жылы 330 км/сағ норматив кезіндк 153 км/сағ жылдамдықпен жүзеге асырылды.
Қыркүйек айында тиеудің қысқаруы сұраныстың кешіктірілуіне және қазан айында тасымалданатын астық қалдықтарының жиналуына әкеледі. Тасымалдаушы қолда бар мүмкіндіктерді толық қуатта пайдаланбайтынын ескере отырып, жүк жөнелтушілердің жоспарларын толық келіспеу қаупі бар. Клиенттер тұрғысынан жоспарлардың ықтимал бөлінуі маршруттық жөнелтілімдерді қалыптастыру мүмкінетстігіне әкеледі. Бағытталмаған ағындардың көп болуы астық тасымалдаушылардың барлық экспедиторлары үшін желідегі бүкіл қозғалыс процесінің баяулауына әкеледі, сондықтан вагондар айналымының артуын болжауға болады.
Вагондар айналымының қосымша ұлғаюы вагон операторлары үшін шығындарға әкеледі, өйткені Клиент төлейтін тәуліктер саны 330 және 200 км/сағ нормативтік айналым негізінде есептеледі.
Осылайша, вагон қозғалысының «есептік жұмыс уақытын» асыра пайдалану фактісі бойынша төлемнің әділ тәсілі немесе тарифтерді көтеру туралы сұрақ туындайды?